Здравейте!

Благодаря ви,че посетихте моят блог !
Надявам се да са ви интересни моите словоизлияния :-)
Държа да отбележа,че всичките са авторски-написани лично от мен :)

About Me

My photo
Impossible is nothing!

Брой посещения

Saturday, September 18, 2021

И пак на баба

Ти беше като моя майка,
отгледа ме с безкрайна обич
и много топлина.
Научи ме на много,но най-вече
ми даде свобода!
При теб обичах винаги да идвам,
при теб живеех в истинска хармония
със света!
Не мога да забравя топлите и дълги
летни дни,когато сутрин слагаше
най-вкусната закуска на света,
приготвена с любов и лекота.
Не! Не мога да забравя и
колко мои грешки си прикрила,
Ти бабо моя,най-прекрасна и добра!
И не,не мога да забравя 
колко много те обичам и сега!
Изгарям! Съжалявам,че накрая
не останах с теб,когато беше
ти сама!
Липсваш ми..Дано да си намерила
покой и спокойно да се рее
твоята душа!
Де да можех да те видя и да те прегърна,
но не мога…Теб те няма,няма те 
до мен сега!
А така ми липсваш ,все повече
и повече всеки следващ ден!


No comments:

Post a Comment