Здравейте!

Благодаря ви,че посетихте моят блог !
Надявам се да са ви интересни моите словоизлияния :-)
Държа да отбележа,че всичките са авторски-написани лично от мен :)

About Me

My photo
Impossible is nothing!

Брой посещения

Tuesday, April 12, 2011

Пустош

Потъвам в делбите на празнотата,душата се обгръща в мрак,
мечтите са приятелят ми в самотата..ужасно е-усещам страх!
Така е пусто в тази стая,така студено е сега,
така сковано е сърцето ми и зная-
дори когато има някой аз пак ще бъда тук сама!
Обгръщат ме студени мисли,обсебвам се във пустошта
и искрено се моля да узная до кога ще продължи това..!
Сега не знам коя съм,опитвам се да опозная себе си сама
и колкото и да боли се моля да свърши час по-скоро тази празнота!
Напълно непозната стая,напълно непозната съм на себе си сега,
напълно непознато чувство обсебва цялото ми тяло и душа!

No comments:

Post a Comment