Здравейте!

Благодаря ви,че посетихте моят блог !
Надявам се да са ви интересни моите словоизлияния :-)
Държа да отбележа,че всичките са авторски-написани лично от мен :)

About Me

My photo
Impossible is nothing!

Брой посещения

Sunday, January 29, 2012

Страхове

Понякога ми се иска да избягам
надалеч...възможно по-далеч!
Да се скрия от всички свои страхове,
но всеки път се обръщам
и се изправям срещу тях
лице в лице!
На себе си доказвам,че съм силна
и се боря с тях...и побеждавам,
но това не ми стига,
за да съм щастлива...
Макар и силна,
победила всички свои страхове
вътрешно не съм щастлива-
във мен бушува страшна буря,
а срещу нея съм безсилна да се боря-
всяка битка срещу нея губя
и всеки път загубата е жестока,
всеки път тази загуба разбива
моето сърце!!!

No comments:

Post a Comment