Здравейте!

Благодаря ви,че посетихте моят блог !
Надявам се да са ви интересни моите словоизлияния :-)
Държа да отбележа,че всичките са авторски-написани лично от мен :)

About Me

My photo
Impossible is nothing!

Брой посещения

Sunday, December 20, 2015

Борба

Не е важно колко пъти ще падна-
важно е
колко пъти ще успея да стана!
Важно е и как ще стана!
Всяко падение прави все по-силна
бронята,която нося..!
Живота често ме изпраща в битки-
казват,че за силните били..!
Е..тази битка я загубих,
но война тепърва предстои!
Независимо каква цена
ще трябва да платя..
Независимо и в колко битки
поражения  ще изтърпя!
Войната ще спечеля!
Не е важно колко битки съм загубила...
не е важно колко пъти падала съм!
По-важен е броят на
спечелените  ми войни!
По-важно е че след всяка загуба
се изправям...
и макар ранена - ставам ...
И отново продължавам !!!

No comments:

Post a Comment