Здравейте!

Благодаря ви,че посетихте моят блог !
Надявам се да са ви интересни моите словоизлияния :-)
Държа да отбележа,че всичките са авторски-написани лично от мен :)

About Me

My photo
Impossible is nothing!

Брой посещения

Saturday, July 4, 2015

На Жоро !

Боли...сърцето ме боли,
душата ми скърби!!
Отиде си ...не каза нищо,
никого не предупреди !!
Защо????
Защо по дяволите точно ти??
От тебе нищо лошо не видях,
винаги подавал си ръка..
в живота ми най-близкият приятел беше ти!!!
Макар и да не сме се чували година-
просто знаех ,че те има..,
че макар и толкова далеч да си
винаги ще си до мен!
А сега къде отиде???
По-добре ли ти е там??
Надявам се да е така..
Надявам се душата ти
да е свободна вече и
свободно в небесата да лети!!
Духа ти вечно ще живее и
винаги със нас ще бъдеш ТИ!

No comments:

Post a Comment