Здравейте!

Благодаря ви,че посетихте моят блог !
Надявам се да са ви интересни моите словоизлияния :-)
Държа да отбележа,че всичките са авторски-написани лично от мен :)

About Me

My photo
Impossible is nothing!

Брой посещения

Tuesday, April 12, 2011

Силна!

Изправям се и падам,а после ставам и отново падам..!
Така живея до сега и ще продължавам да го правя
дори да се опитват да ме мачкат усмивката ми с мен остава!
Цял живот привличам негативни хора,черпят с всички сили те от мен,
душата ми е наранена непрестанно,изпитвам болка всеки ден!
След всяка тежка битка се възстановявам бързо и
бързо се изправям на крака-усмивката ми с мен остава и
сили дава ми да продължа!И пак съм цяла,непокътната и силна -
готова съм да полетя,готова съм отново да се боря
дори и да загубя следващата битка-
ще стана и отново ще вървя с високо вдигната глава!
След всяка болка ставам все по-силна,
напук на всички негативни хора пак вървя,
усмихвам се и пак съм позитивна 
отново съм готова енергията си да споделя!

2 comments:

  1. това е едно от нещата, които уважавам най-много в теб...силата, която винаги намираш, независимо колко често падащ..

    ReplyDelete
  2. И ще продължавам да ставам след всяко падане ..защото те имам до мен!

    ReplyDelete