Здравейте!

Благодаря ви,че посетихте моят блог !
Надявам се да са ви интересни моите словоизлияния :-)
Държа да отбележа,че всичките са авторски-написани лично от мен :)

About Me

My photo
Impossible is nothing!

Брой посещения

Wednesday, April 13, 2011

Нека да е лято

Обичам лятото-сезонът на мечтите ми!
Когато дойде лятото откривам красотата на природата!
Вглеждам се в разцъфналите красоти на тоз сезон!
Откривам колко хубави и слънчеви са дните,
осеяни  с цветя и тихия ветрец в този летен зной!
Обичам птичките да чуруликат и да пеят като в хор.
Обичам също слънцето да ме припича,обичам го изобщо този цял сезон!
Когато гледам аз пейзажите на таз природна,лятна красота
намирам винаги една картина-картината на мойта слънчева душа!
Тя се появява с лятото и изчезва когато дойде есента-сезонът,който ме потиска
и изтрива споменът оставен ми от лятото и любовта!

2 comments:

  1. "Oбичам също слънцето да ме припича, обичам го изобщо този цял сезон" даааа:* обожавам лятото..

    ReplyDelete
  2. Още малко остана и отново ще се припичаме като гущерчета :)

    ReplyDelete